Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Cora

Blijf op de hoogte en volg Cora

07 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Laatste dag Chiang mai
Vanmorgen kookles gehad.
Je kon eerst zeggen wat je wilde maken 4 menu's en daarna naar de markt om de ingrediënten te halen.
Was gezellig een meisje uit Ierland ontmoet die 10 weken Azie aan het doortrekken was zij kwam net uit Maleisië en ging hierna door naar Vietnam dus veel te kwebbelen.
In het hotel aangekomen moesten wij snel douchen en naar het station.

Trein coupe viel wel mee, wij hadden met de hele groep coupe 9.
Rond een uur of 20.00 kwamen zij de stapelbedden op maken.
Wat af gelachen voordat iedereen geïnstalleerd was.
Gezellige rit, op een gegeven moment gordijn dichtgedaan , muziekje aan en ben snel in slaap gevallen.
Vanmorgen kwam de
Gids langs dat wij er met een half uur zouden zijn dus prima treinreis gehad.
Nu een uitgebreid ontbijt in een super de luxe hotel wat een overgang
Even WiFi dus kan het thuisfront even berichten
Zo met de bus naar cha am.
Heerlijk naar het strand yes

• 07 Oktober 2015 - 20:07

Corina:

Luxe , strand en zon KLINKT ZO LEKKER hihi. Gelukkig een goede treinreis gehad. Fijne avond mams