Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

Chiang mai

Door: Cora

Blijf op de hoogte en volg Cora

05 Oktober 2015 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen 1000 meter omhoog gereden in een open pick-up naar de bergtop.
Mooie tempel gezien en prachtig uitzicht over Chiang mai
Vanmiddag poosje relaxen in het zwembad op 10 hoog.
Zo de stad in, is echt gezellig struinen door de straatjes op een terrasje heerlijk om je heen kijken. Natuurlijk nog even over een avondmarkt gezellig sfeertje en al die geuren en leuke spulletjes.

Ben hier aardig aangekomen Thaise eten bevalt mij wel.
Ontbijt lunch en diner lijkt op elkaar. Altijd rijst , bami verschillende vlees / vis gerechten en heel veel groente.
Morgen ochtend Thaise kookles.
Wij gaan dan eerst naar de markt om de ingrediënten te halen en dan koken.
Wil wel leren hoe zij de spinazie frituren dat is echt lekker.
En zij hebben hier beetje zoete knapperige bami.

Als wij morgen terug komen snel douchen en door de nachttrein.
Dat is een lange rit naar Bangkok om vandaar naar cha am te gaan.
Op een stapelbed slapen ben benieuwd.

Luxe hoor heb een upgrade gekregen naar een chalet aan het strand ipv een hotelkamer.
Daar blijf ik dan nog drie dagen.
De eerste ochtend daar ga ik uitslapen heb ik al bedacht.
Iedere ochtend vertrek je rond 7.30 dus vroeg eruit en de hele dag veel indrukken op doen.

De tijd gaat zo snel hier
Jullie horen overmorgen hoe de treinreis bevallen is ben benieuwd.
Ga ik nu nog even genieten van mijn laatste avond in Chiang mai.
Lieve groet Cora



  • 05 Oktober 2015 - 16:26

    Corina:

    Veilige reis met de trein mam en daarna heerlijk relaxen in de chalet aan het strand wauw wat een uitzicht zal je hebben. Kus van ons

  • 05 Oktober 2015 - 21:00

    Jenny:

    Wat klinkt het toch allemaal goed!!
    Alles losgelaten en heerlijk genieten! KNUF!

  • 05 Oktober 2015 - 21:40

    Anita Zoon:

    Goede treinreis alvast. En dat aankomen: bij jou geen probleem. Wat een prachtige ervaringen doe jij weer op. Groetjes!!

  • 05 Oktober 2015 - 23:08

    Rob Plaisant:

    Hoi cora hier ben ik dan al is het een beetje laat! Elf uur? Maargoed ik vind het geweldig, dat je je zo goed vermaakt. Ben benieuwd hoe die lange treinreis je bevalt , het zou mij te lang zijn. Ga jij straks maar lekker uit slapen, ahum, in je chalet . Ha ha aan het strand ik was trouwens vanavond bij oma . Jemoet de groeten hebben van wil en ester hij schaamd zich dat hij nog niet heeft gereageerd op je reizen . Maar ik stop eerst weer en succes met je trein reis dag schatje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Van Bangkok naar noord Thailand

Volgende week deze tijd zit ik in het vliegtuig op naar mijn tweede avontuur

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Cha am

08 Oktober 2015

Cha am

07 Oktober 2015

Cha am

07 Oktober 2015

Bangkok

05 Oktober 2015

Chiang mai
Cora

Actief sinds 05 April 2015
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 9204

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 10 Oktober 2015

Van Bangkok naar noord Thailand

31 Mei 2015 - 15 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: