Chiang raï - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu Chiang raï - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

Chiang raï

Door: Cora

Blijf op de hoogte en volg Cora

01 Oktober 2015 | Thailand, Chiang Rai

Prima geslapen de hotelkamers zijn echt luxe hier.
En ontdekt dat tequila sunrice wel een lekker drankje is.

Vanmorgen weer vroeg op pad naar Chiang Rai
De laatste lange busreis daarna kleinere afstanden.
Onderweg weer veel mooie dingen gezien. Landschap werd steeds mooier meer bergen.

In sukhothai op de fiets door een historisch park gereden.
Prachtige tempels. (onderdeel van Unesco werelderfgoed)
Bij een meer de zonsondergang gezien zo mooi.

Het hotel is een spa resort tussen de rijstvelden.
Allemaal kleine huisjes rond een vijver zo mooi net een paradijsje
Morgenochtend ga ik eerst foto's maken wij kwamen in het donker aan.
Als wij morgen niet naar de bergstammen zouden gaan zou ik de hele dag hier blijven.
Groetjes en knuffel

• 01 Oktober 2015 - 18:01

Corina:

Klinkt weer goed mam, slaap lekker straks en ik kijk uit naar je verhaal van morgen xxx

• 01 Oktober 2015 - 21:56

Rob Plaisant:

Dag schat . Ik had je al gesproken ,maar ik denk zal ook nog zo reageren op je verslag je zit volgens mij in een heel mool hotel , dit land is wel meer ingesteld op toeristen volgens mij als Vietnam . Maar het ziet er op de foto ook heel mool uit. En zo te horen heb je ook geen last van je maag ?van wege al die rare dingen die je gegeten hebt maar ik sluit weer af en spreek je morgen weer dag schat!

• 02 Oktober 2015 - 09:18

Rob Plaisant:

Hallo cora ik geef even ant woord via je reisverslag . Je hebt inderdaad een prachtig uitzicht cora .hoop dat je goed geslapen hebt .ik ga nu naar de boot nog even klussen ? Ik stuur vanavond nog weer een bericht . Kusje