Dag 3 Thailand - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu Dag 3 Thailand - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

Dag 3 Thailand

Door: Cora

Blijf op de hoogte en volg Cora

29 September 2015 | Thailand, Kanchanaburi

Opnieuw vroeg op pad vandaag.
500 km richting het noorden vandaag eind bestemming Kanchanaburi.
Begonnen op een markt die langs de treinrails staat.
Als er een trein aankomt moeten de luifels ingetrokken worden.
Ruikt daar wel sterk naar vlees en vis, koeling voor de etenswaren hebben ze niet. En je schrikt je rot als er opeens een grote meerval voor je voeten uit het mand vol krioelende meervallen springt.
Gevaren naar de drijvende markt, veel bootjes en handelswaar.
Naar mate de rit vorderde steeds groener, meer bergen en een stuk warmer 36 graden.
Een lunch gehad op een drijvend restaurant, deze werd voortgetrokken door een sleepbootje.
Prachtige natuur zit dan echt zo te genieten,
en van het eten, wat het allemaal is geen flauw idee,maar wel lekker op de koriander na.
Bij de brug over River Kwai van boord kon je erover lopen. Dat is indrukwekkend als je je realiseert wat zich daar afgespeeld heeft.
Oorlogsmuseum en begraafplaats bezocht wordt je even stil als je de 3000 graven ziet op het ereveld.
Onderweg even gestopt liepen heel veel kleine aapjes op de weg.
Bij een klein stationnetje gestopt daar in een hele oude trein gestapt.
De rails lagen hoog dus prachtig uitzicht over de rivier.
Het hotel is prachtig ligt net buiten de stad aan de rivier.
Net duik in het zwembad genomen.
Dat was het weer voor vandaag
Zoals jullie lezen vermaak ik mij goed.
De groepsgenoten zijn wel aardig en doe veel indrukken op.
Soms mis ik het thuisfront omdat het dan zo mooi of indrukwekkend is dat je dat wilt delen.
Liefs Cora

• 29 September 2015 - 14:19

Marja:

Het klink allemaal wel heel leuk en interessant lekker genieten hoor

• 29 September 2015 - 19:16

Corina:

Druk dagje weer als ik dat zo lees. Geniet ze lekker en we missen jou ook. Kus van mij, Arian en de kindjes xxxx

• 29 September 2015 - 22:19

Anita Zoon:

Wat weer een prachtige foto's en mooi om mee te lezen. Geniet lekker!!