1e dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu 1e dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

1e dag Bangkok

Door: Cora

Blijf op de hoogte en volg Cora

27 September 2015 | Thailand, Bangkok

Avontuur is begonnen
Op Schiphol een uurtje vertraging.
Iemand die al in het toestel zat wilde toch niet mee.Dus zijn koffer moest er weer uit gehaald worden.

De vlucht ging prima kon met mijn beentjes languit zitten dat scheelt echt een stuk als je vlucht 11,5 uur duurt. (Arian nog bedankt voor het reserveren van mijn stoel

• 27 September 2015 - 11:58

Marja :

Fijn dat de reis goed verlopen is en nu lekker genieten

• 27 September 2015 - 13:13

Corina:

Gelukkig een goede vlucht nu lekker genieten van alle indrukken die deze reis met zich mee zal brengen. Kus van ons

• 28 September 2015 - 22:40

Rob Plaisant:

Hallo schat ik denk zal dit nog eens proberen want Facebook doet het niet! Maar volgens mij heb jij hetgeweldig naar je zin lekker eten en een stukje fietsen !ha ha ondanks de regen . Mooie hotels Bangkok is wel een hele drukke stad . Maar ik sluit eerst weer af en spreek je morgen weer doei