avontuur weer voorbij - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu avontuur weer voorbij - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

avontuur weer voorbij

Blijf op de hoogte en volg Cora

14 Juni 2015 | Vietnam, Xóm Chiếu

Spulletjes bij elkaar gepakt morgenvroeg naar het vliegveld.
Mijn avontuur is bijna weer voorbij.

Het was een prachtige reis om nooit meer te vergeten en waarbij ik veel indrukken op gedaan heb.

Lieve mensen ontmoet die zeer gastvrij zijn.
Veel gezien, gelachen en stil gestaan bij de wreedheden die zich hier af gespeeld hebben.
Echt veel meegemaakt en geleerd over Vietnam en Cambodja en over mijzelf.

Wil zeker nog meer van Azië zien en leren.

Dank jullie wel voor de leuke reacties was fijn om te lezen xx

  • 14 Juni 2015 - 21:18

    Rob Plaisant:

    Dag moppie het is bijna weer voorbij . Volgens mij was het als geheel overweldigend wat jij gezien en meegemaakt. Hebt nu nog een aantal uren vliegen en dan zit het er weer op! Maar ik vind het ook wel prettig als jij weer thuis bent! Maar ik heb ook meegenoten met jou verhalen . Maar goed Ik ga weer afsluiten en spreek je morgen weer live by,by

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Xóm Chiếu

Mijn eerste reis

Mijn avontuur naar Vietnam en Cambodja

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2015

avontuur weer voorbij

12 Juni 2015

phnom luken

11 Juni 2015

angkor wat

10 Juni 2015

Siem Riep

09 Juni 2015

Killing Fields
Cora

Actief sinds 05 April 2015
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 9202

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 10 Oktober 2015

Van Bangkok naar noord Thailand

31 Mei 2015 - 15 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: