Killing Fields - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu Killing Fields - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

Killing Fields

Blijf op de hoogte en volg Cora

09 Juni 2015 | Cambodja, Phnom-Penh

Vanmorgen vroeg vertrokken naar phom phen met de taxi maar 3,5 uur
Scheelt stukje met de bus ruim 5 uur.
Ingecheckt en toen naar killing fields.
Plan was met tuk tuk maar 45 km in de stof zitten !!!
Dan maar een taxi.

Daar aangekomen krijg je een koptelefoon en wordt er heel veel verteld.
Je stopt steeds bij een plek en dan krijg je weer nieuw informatie.
Bizar je ziet botten en tanden op de grond liggen.
Je loopt en luistert en je denkt steeds wat weg dat dit zo gebeurt is.
En wat die mensen meegemaakt hebben.
Vandaag dus niet echt foto's gemaakt. Klopt niet en uit respect het druisde voor mij tenminste tegen mijn gevoel in.
Heftig om te zien en te horen maar had het niet willen missen.
De terugeist duurde 45 minuten en wij waren alle twee stil.

Later vanmiddag met de tuk tuk even op een markt gestruind en bij een restaurant van kansloze jongeren wat gedronken.
Leuk om te zien hoe zij het moeten leren.
Over een uurtje gaan wij daar eten menu kaart zag er goed uit.
Morgenochtend vroeg gaan wij voor 3 dagen naar Siem Riep.
Daar staat nog wat moois op de planning Angkor Wath.
Dit was het weer voor vandaag.
Groetjes Cora

• 09 Juni 2015 - 14:05

Corina:

Hoi mam, indrukwekkend om te lezen, laat staan als je daar bent. Nu een fijne avond voor je en morgen weer op doorreis. Kijk uit naar je reisverslag van morgen. Kus van ons

• 09 Juni 2015 - 21:36

Rob Plaisant:

Hallo schatje hier weer met Rob .ongelofelijk wat je daar ziet die killing fields onbeschrijfelijk wat daar is gebeurd,maar je hebt het in ieder geval gezien . Heel goed van je om geen foto,s te maken .maar ik ben ook benieuwd hoe je het morgen vind bij ankor wath . Ik sluit eerst weer af en ik spreek je morgen toedeloe !❤️❤️❤️