City Tour - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu City Tour - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

City Tour

Blijf op de hoogte en volg Cora

02 Juni 2015 | Nederland, Uithoorn

Heerlijk geslapen
Na een ontbijtje in een busje met airco naar een oorlogsmuseum. Aardige gids die veel verteld over de geschiedenis.
Wij zijn met 4 toeristen dus klein clubje.
Naar een tempel in Chinatown (taoïstisch) beelden prachtig en heel veel wierook. Daarna naar een markt in een Chinese wijk Cho Ton wat een bedrijvigheid. Je hoort steeds Yo Yo dan moet je even aan de kant omdat ze met heel veel spullen zakken /dozen op hun rug lopen en ze moeten er langs (de paadjes zijn heel smal)
Tussenstop voor de lunch 5 gangen.
Wat het allemaal was geen idee maar het meeste wel lekker.
Ipv koffie lurk ik wat af aan de waterflesjes is 38 gr
Daarna naar een presidentieel paleis leerzaam hoe de gids verteld over de twee deling noord en zuid Vietnam.
De Notre Dame Kathedraal gezien
De centrale postoffice geweest een Stadhuis in Franse stijl welke door de zelfde man ontworpen is als de Eiffeltoren. Ze noemen het nu de city of Paris.
Vanavond op de markt eten en genieten van het sfeertje buiten op straat
Dit was het weer voor vandaag
Morgen naar de Chi tunnels en naar de Cao Dai tempel
Lieve groet voor jullie xx

• 02 Juni 2015 - 10:26

Corina:

Klinkt goed mam xxx

• 02 Juni 2015 - 10:37

Cora Plaisant Van Der Wal:

Is ook super hier Corina
    Kijk mijn ogen uit en geniet
    Nu heerlijk in een bad xx

• 02 Juni 2015 - 10:42

Corina:

Lieve volgers willen jullie de reisfoto's van mijn moeder zien kijk dan bij haar berichtje van 1 juni daar is een mooie impressie van de dag van vandaag

• 02 Juni 2015 - 11:17

Marja:

Goh leerzaam hoor wel foto's maken wil wel zien hoe het daar is

• 02 Juni 2015 - 13:12

Huub:

Hoi Cora,wat leuk te lezen dat jij er van geniet,wij zien veel herkenbare foto's
    Wij hadden ons hotel REX in de straat bij dat mooi Franse gebouw.
    En zeker bij de eerste vakantie in Azië ,kijk je je ogen uit.Je gaat er nog heel veel mooie dingen zien en mee maken.Geniet ervan !!!!

• 02 Juni 2015 - 15:16

Toos:

Hoi Cora

Wat een belevenis allemaal en zo te horen en te zien heb je het naar je zien.
    We blijven je volgen.
    Groetjes van Peter en Toos

• 02 Juni 2015 - 21:53

Rob Plaisant:

Dag lieve schat je slaapt op het ogenblik denk ik,maar je omschrijft het hartstikke goed het is leuk om te lezen wat je ziet en doet ga zo door! Love you

• 02 Juni 2015 - 22:21

Marjan:

He Cora wat geweldig wat je allemaal meemaakt ,ik mis je wel hoor maar jij gaat lekker genieten van alles om je heen, doe je wel voorzichtig in het verkeer daar ,voor de rest ontbreekt het je aan niets zelfs je bad heb je om in weg te zakken en een boekje te lezen voor nu slaap lekker en tot het volgende verslag, vind ik erg leuk trouwens hoe je dat doet xxx Marjan je schoonzus.

• 03 Juni 2015 - 01:13

Lenne:

fijn Cora! Dat je zo lekker geniet!
    Ik vind je wel n heldin hoor. Eten geen idee wat het is maar wel lekker schrijf je zo knap!!!
    Ja en mooi he al die dingen die je ziet. Geniet maar lekker verder.
    Liefs van Lenne