Cambodjaavontuurwaarbenjenu - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu Cambodjaavontuurwaarbenjenu - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

Cambodjaavontuurwaarbenjenu

Door: Aangekomen in Vietnam

Blijf op de hoogte en volg Cora

01 Juni 2015 | Nederland, Uithoorn

De vluchten gingen perfect
In Moskou meteen door naar Vietnam
Op de heen reis geen Nederlanders kunnen spotten dus was benieuwd.
Daar aangekomen dacht ik staat wel een mannetje met een bordje.
Er stonden heeeeeel veeeel mannetjes en mensen die familie kwamen halen
Net toen ik bedacht neem wel een taxi vond het mannetje mij
Er zijn nog 3 Nederlanders , ouder echtpaar en een jong grietje.
Met haar net even naar buiten geweest.
Sport om tussen de brommers, auto's en bussen over te steken.
Instructies gehad blik op oneindig en blijven lopen. Echt niet stoppen zij rijden wel om je heen. Als je stopt rijden ze tegen je aan.
Straks even lekker in bad yes die heb ik op mijn kamer en vanavond met Roos naar de avondmarkt
Voor iedereen dikke kus.
Ps het bloesje met lange mouwen bewaar ik wel voor de tempels het is 37 graden xx

  • 01 Juni 2015 - 15:19

    Marjan :

    Nou Cora ik ben blij dat je er bent vermaak je maar lekker en geniet van de dingen om je heen doe voorzichtig,(vooral in het verkeer) dag lieverd tot het volgende bericht xxx Marjan .

  • 01 Juni 2015 - 16:14

    Corina:

    Hè mam, goed om.wat van je te horen. We kijken uit naar de volgende verslag xxx

  • 01 Juni 2015 - 16:32

    Marja:

    Wel spannend allemaal wordt vast een hele uitdaging

  • 01 Juni 2015 - 22:01

    Rob Plaisant Van Der Wal:

    dag moppie zo te horen heb je het naar je zin !ben beniewd wat je morgen gaat doen .eerst lekker slapen en dan morgen het gekkenhuis weer in .ik hoor wel weer van je'


  • 01 Juni 2015 - 22:25

    Jenny:

    You made it!!!
    En nu de wereld verkennen daar!! Geniet lekker....X

  • 02 Juni 2015 - 18:49

    Cha:

    wat leuk om te lezen...bijzondere reis..compleet met foto's... Ik blijf jullie wel even volgen hoor ;-) Heel veel plezier nog xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uithoorn

Mijn eerste reis

Mijn avontuur naar Vietnam en Cambodja

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2015

avontuur weer voorbij

12 Juni 2015

phnom luken

11 Juni 2015

angkor wat

10 Juni 2015

Siem Riep

09 Juni 2015

Killing Fields
Cora

Actief sinds 05 April 2015
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 9260

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 10 Oktober 2015

Van Bangkok naar noord Thailand

31 Mei 2015 - 15 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: