Cha am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu Cha am - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

Cha am

Door: Cora

Blijf op de hoogte en volg Cora

07 Oktober 2015 | Thailand, Cha-am

Prachtig chalet uitzicht op zee.
En zo fijn om alleen langs het strand lopen en de golven horen.
Je moet wel uitkijken voor kwallen en ze zeggen niet te ver in zee ivm witte haaien.
Dat doe ik toch niet dus geen probleem.
Water is lauw in de zee.
Prima zwembad dus daar dobber ik wel.
Je wordt snel bruin van de zo'n hier
Echt een lekker relaxed dagje vandaag

Zit je op je veranda en komt er een aapje voorbij in de boom.
Zonde dat ik mijn camera niet bij de hand had.
De salamanders houden mij wel gezelschap maar die zitten toch tegen het dak geen last van.

De groep is gesplitst nu veel hebben een ander hotel in een plaatsje verderop.
De meeste hebben bijgeboekt die blijven paar dagen of een week langer.
Ga straks eens kijken of er in de buurt van het hotel een goed eettentje zit.
Je kunt hier veilig over straat, de mensen zijn zo beleeft en bescheiden.
Jullie een fijne dag gewenst.
Hier is het over een uurtje donker.
Groetjes Cora




  • 07 Oktober 2015 - 18:30

    Huub:

    Hoi Cora,leuk al je reisverhalen uit dat verre Azie,jou reis zit er bijna op,geniet nog even van dat warme zeewater en de zon.
    Hier regende het vandaag pijpenstelen ,en het is niet warmer dan plm 16 graden.
    Een hele goeie reis terug,en we zien elkaar weer bij de voorstellingen in Griffioen.

  • 07 Oktober 2015 - 20:09

    Corina:

    Wauw superdagje zo te horen. Jij ligt nu lekker te slapen denk ik. Kus van ons

  • 07 Oktober 2015 - 22:28

    Rob Plaisant:



    Dus ik doe hè

  • 07 Oktober 2015 - 22:42

    Rob Plaisant:

    Dag schatje van me! De verbinding was vanochtend zo slecht . Dus ik doe het maar weer zo, je hebt dus een ingelaste rustdag . Is ook lekker toch! Kan je alles even laten inwerken,want het eind is in zicht. Maar je hebt nog wel een paar dagen te gaan en volgens mij gaat het deze vakantie helemaal geweldig! Ik zou zeggen! Nog veel plezier, en ik spreek je morgen wel weer dag schat!

  • 08 Oktober 2015 - 08:49

    Marja:

    Wat is het mooi daar snap dat het genieten is van al die verschillende momenten die je mee maakt

  • 08 Oktober 2015 - 20:43

    Monica:

    klinkt SUPER, Cora.
    Ik mag vast naderhand met je nagenieten dmv het bekijken van je foto's en luisteren naar je verhalen.
    Geniet nog lekker van alles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Cha-am

Van Bangkok naar noord Thailand

Volgende week deze tijd zit ik in het vliegtuig op naar mijn tweede avontuur

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Cha am

08 Oktober 2015

Cha am

07 Oktober 2015

Cha am

07 Oktober 2015

Bangkok

05 Oktober 2015

Chiang mai
Cora

Actief sinds 05 April 2015
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 9201

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 10 Oktober 2015

Van Bangkok naar noord Thailand

31 Mei 2015 - 15 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: