Chaing mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu Chaing mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

Chaing mai

Door: Cora

Blijf op de hoogte en volg Cora

04 Oktober 2015 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag naar een olifanten rescue parc geweest.
Ze kopen daar de zieke, mishandelde olifanten op
Van donaties intree en vrijwilligers kunnen zij bestaan
Alle olifanten lopen los op een paar na. Die moeten herstellen van een operatie of dat hun opgelopen wonden nog moeten genezen
Paar gezien met een gebroken poot zo zielig.
De olifanten op meerdere plekken eten gegeven , geaaid en in de rivier kon je ze wassen
Doen zij 3 x per dag. 2 x lopen zij er zelf naartoe 1x met de toeristen zodat zij weer leren dat mensen ook aardig kunnen zijn voor ze.
Vanavond hebben wij met de hele groep een diner en daarna naar de avondmarkt
Lieve groet

• 04 Oktober 2015 - 12:37

Corina:

Wat zielig om te zien denk ik maar wat mooi dat zulke parken bestaan. Fijne avond mam kus van ons

• 04 Oktober 2015 - 21:33

Rob Plaisant:

Hallo moppie daar ben ik weer . Wat waren dat mooie foto's ik vond vooral die ene waar jij tussen de twee olifanten in staat erg mooi. Maar ik zag ook een soort dorpje waar jullie doorheen kwamen. Maar dat was een gehavend oud zootje .dat kom je daar ook wel tegen dus. Maar het weer ziet er op dat moment goed uit! Nou zoals je al wist was het hier behoorlijk mistig . Het was op het brommertje niet zo prettig rijden maargoed ik heb het gehaald . En veel gedaan . Ik ga eerst weer even afsluiten en spreek je morgen weer dag schat!

• 05 Oktober 2015 - 08:03

Marja:

Leuk om jou te zien tussen de olifanten zo te zien vermaak je je nog steeds