Dag 4 - Reisverslag uit Phitsanulok, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Phitsanulok, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Cora

Blijf op de hoogte en volg Cora

30 September 2015 | Thailand, Phitsanulok

Goed geslapen ondanks de kleine salamandertjes op mijn kamer.
Vandaag lang in de bus om naar Phitsanulok te gaan
Vanmorgen eerst nog wel een ruïne en een tempel bezocht in Ayutthaya
Omgeving is prachtig alles heel groen, de rijstvelden waarop ze aan het werk zijn. waterbuffels en veel fokkerijen ( vis,eenden,)
Dus genoeg te zien en te luisteren naar het gekwebbel.
Vanavond riksja Tour gehad door de stad.
Daarna naar een markt daar van alles geproefd sprinkhaan,schorpioen, krekels, rupsen, gebakken ingewanden van een kip, meelwormen, torren
De meelwormen waren lekker daar heb ik er meer van gegeten. Alleen de grote krekel vond ik wat minder.
Een kok gooide waterkers in een wok met hete olie. Kwam een vuurbal van wel een paar meter hoog.
Later een echt diner want om nu met die insecten je maag te vullen gaat net wat te ver.
In een gezellig barretje leuke show gezien,en heerlijke cocktails gedronken.
Groetjes xx

  • 30 September 2015 - 17:57

    Corina:

    Echt stoer dat je de insecten hebt gegeten. Ben benieuwd wat voor culinaire proeverijen je nog krijgt bij deze reis. Kus van ons

  • 30 September 2015 - 21:00

    R.plaisant V.dwal:

    Hallo lieve cora ik reageer nu weer even i.lk heb gister alle foto,os op Facebook gezien prachtig gewoon ! En wat jij eet,dat zou ik niet doen maar het ziet er geweldig uit! S,avonds is het wel stil hier. Maar overdag ben ik continu aan het werk. Maar je weet dat vind ik niet erg. Maar ik hoop dat je blijft genieten van je verre reis morgen spreek ik je weer . Dag moppie

  • 30 September 2015 - 22:29

    Monica:

    Ha Cora.
    Het klinkt weer super!
    Nog heel veel mooie ervaringen gewenst.
    Doei.

  • 01 Oktober 2015 - 07:41

    Marja:

    Bah cora zou ik geloof ik niet eten getver Stoer hoor van jou

  • 01 Oktober 2015 - 09:10

    Brenda:

    Super om je verslagen te lezen en wat maak je weer veel mee! Ook al spin gegeten? Brrrr, doe ik je denk ik niet na;-)...
    Ik ben benieuwd naar wat er nog meer op je pad komt.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phitsanulok

Van Bangkok naar noord Thailand

Volgende week deze tijd zit ik in het vliegtuig op naar mijn tweede avontuur

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Cha am

08 Oktober 2015

Cha am

07 Oktober 2015

Cha am

07 Oktober 2015

Bangkok

05 Oktober 2015

Chiang mai
Cora

Actief sinds 05 April 2015
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 9214

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 10 Oktober 2015

Van Bangkok naar noord Thailand

31 Mei 2015 - 15 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: