Dag 4 - Reisverslag uit Phitsanulok, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Phitsanulok, Thailand van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Cora

Blijf op de hoogte en volg Cora

30 September 2015 | Thailand, Phitsanulok

Goed geslapen ondanks de kleine salamandertjes op mijn kamer.
Vandaag lang in de bus om naar Phitsanulok te gaan
Vanmorgen eerst nog wel een ruïne en een tempel bezocht in Ayutthaya
Omgeving is prachtig alles heel groen, de rijstvelden waarop ze aan het werk zijn. waterbuffels en veel fokkerijen ( vis,eenden,)
Dus genoeg te zien en te luisteren naar het gekwebbel.
Vanavond riksja Tour gehad door de stad.
Daarna naar een markt daar van alles geproefd sprinkhaan,schorpioen, krekels, rupsen, gebakken ingewanden van een kip, meelwormen, torren
De meelwormen waren lekker daar heb ik er meer van gegeten. Alleen de grote krekel vond ik wat minder.
Een kok gooide waterkers in een wok met hete olie. Kwam een vuurbal van wel een paar meter hoog.
Later een echt diner want om nu met die insecten je maag te vullen gaat net wat te ver.
In een gezellig barretje leuke show gezien,en heerlijke cocktails gedronken.
Groetjes xx

• 30 September 2015 - 17:57

Corina:

Echt stoer dat je de insecten hebt gegeten. Ben benieuwd wat voor culinaire proeverijen je nog krijgt bij deze reis. Kus van ons

• 30 September 2015 - 21:00

R.plaisant V.dwal:

Hallo lieve cora ik reageer nu weer even i.lk heb gister alle foto,os op Facebook gezien prachtig gewoon ! En wat jij eet,dat zou ik niet doen maar het ziet er geweldig uit! S,avonds is het wel stil hier. Maar overdag ben ik continu aan het werk. Maar je weet dat vind ik niet erg. Maar ik hoop dat je blijft genieten van je verre reis morgen spreek ik je weer . Dag moppie

• 30 September 2015 - 22:29

Monica:

Ha Cora.
    Het klinkt weer super!
    Nog heel veel mooie ervaringen gewenst.
    Doei.

• 01 Oktober 2015 - 07:41

Marja:

Bah cora zou ik geloof ik niet eten getver Stoer hoor van jou

• 01 Oktober 2015 - 09:10

Brenda:

Super om je verslagen te lezen en wat maak je weer veel mee! Ook al spin gegeten? Brrrr, doe ik je denk ik niet na;-)...
    Ik ben benieuwd naar wat er nog meer op je pad komt.
    Liefs