Cambodja - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu Cambodja - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

Cambodja

Blijf op de hoogte en volg Cora

05 Juni 2015 | Cambodja, Phnom-Penh

Om 8.30 vertrokken naar Cambodja rit van 7 uur.
Veel gezien onderweg Halverwege gestopt voor visum en de stempels dat was wel een beetje een gedoe.
De lunch was in een restaurant waar je geen aparte dingen kon eten.
Dus nasi en kip.
Vandaag geen gids die veel vertelde dat is jammer.
Is leuk om veel van het land te leren.
1 nachtje hier in Phnom Penh. Morgenochtend kleine city trip en naar een tempel en dan om 12.00 door naar sihanoukvill.
Daar drie dagen een hotel aan het strand. Dan weten jullie wel wat ik s avonds ga doen. Heerlijk langs het strand lopen.
Overdag geen tijd voor veel te veel te zien.
Heb het super naar mijn zin hier en nog veel mooie excursies in het vooruitzicht
Ga zo buiten de boel even verkennen en kijken of er ergens wat te eten is.

Ps het is echt veilig hier
Nog geen moment mij onveilig gevoeld de mensen zijn zo aardig.
Oversteken dat blijft een sport maar dat is hier iets makkelijker als in Ho Shi Ming stad.
Dat was het weer voor vandaag.
Lieve groet Cora

• 05 Juni 2015 - 18:58

Ada:

Hoi Cora, pnom penh is inderdaad leuke stad , lekker aan het water eten op de 1e verdieping van een restaurant, leuk dat je het zo naar je zin hebt! Vergeet je de killing fields niet??
    Veel plezier in shinakouville wij zijn er niet geweest !

• 05 Juni 2015 - 19:19

Rob Plaisant:

Hallo schatje vond je dat niet erg om zeven uur in de bus en zijn dat geen aftandse oude dingen maar jou kennende zit jij daar niet mee. En het is wat ada zij. Je moet eigenlijk wel even bij de killing fields gaan kijken maar ik weet niet of dat zo maar gaat ik zie net dat ik overal punten en komma's ben vergeten Maar ja het is leesbaar see you!

• 05 Juni 2015 - 19:54

Corina:

Hè wereldreiziger leuk om je verslag van vandaag weer te lezen. Kus van ons en we lezen je morgen weer xxx

• 05 Juni 2015 - 21:41

Marjan:

He Cora wat geweldig wat je hebt meegemaakt vandaag, wel een hele lange reis van 7 uur maar ja je moet er wat voor over hebben om daar te komen. Geniet lekker aan het strand en eet lekker daar spreek je gauw weer hè lieve groet xxx Marjan

• 07 Juni 2015 - 09:41

Willy:

Hé ontdekkingsreiziger, Schitterend om dit allemaal te mogen meemaken. Shihanoukville Klinkt een beetje frans. Zijn er ook veel franse invloeden? We horen het allemaal wel. Ik ben benieuwd wat voor gevoel je zal hebben bij de Killing Fields. X Willy