leuke avond - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu leuke avond - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van Cora Plaisant van der Wal - WaarBenJij.nu

leuke avond

Blijf op de hoogte en volg Cora

03 Juni 2015 | Vietnam, Xóm Chiếu

Eerst ergens wat gedronken loopt er opeens een rat langs je benen. En niet zo'n kleintje.
Tja dan maar voetjes omhoog en kijken of dat beest ( na een hele tijd) weg wil gaan. Ogenschijnlijk heeeeeel koelbloedig.
Toen wat gegeten geen flauw idee wat precies maar neem ik niet meer.
En weet inmiddels dat ik Koriander niet lekker vindt ruilen en smaken.
En een schik gehad op de markt
Had een tip gehad van iemand biedt gewoon iets onder de helft van de vraag prijs dan zit je goed
Was nog net geen handje klap maar zij wilde niet genoeg zakken
Nog geprobeerd daar goedkoper maar nee
Toen keurig bedankt en de kleren terug gehangen en ja hoor ze riep ons terug en wij kregen het voor de helft.
Dan is het giechelen daarna ( beetje trots wij kunnen dus afdingen ) en ons zelf maar op een cocktail trakteren
Was weer een super dag

  • 03 Juni 2015 - 18:16

    Corina:

    Haha ik ben mij aan het inbeelden Hoe deze dag geweest moest zijn. Had vast erg om je gelachen. Goed dat je alles gewoon proeft, ervaart en doet xxx

  • 03 Juni 2015 - 18:52

    Huub:

    Zie je,je leert heel snel hoe de markt werkt hier,zij zijn blij en jij ook na de aankoop..
    En als ze niet achter je aanlopen,dan zit je net ff te laag met je bod,het is een soort spel,wat je gewoon mee moet spelen.Morgen naar de Mekong Delta stukje varen,en de flotingmarket bezoeken ,is ook echt de moeite waard. Kijken weer uit naar je nieuwe verslag,groetjes uit Jaipur India

  • 03 Juni 2015 - 19:19

    Cynthia:

    Klinkt goed allemaal Cora! Geniet er nog lekker van!!

  • 03 Juni 2015 - 19:29

    Monica:

    Een dagelijkse update! Geweldig! en wat een belevenissen. Stoer w..f ben je. :)
    En de manier waarop je schrijft is erg beeldend. Ik zie je gewoon daar zitten met je benen omhoog. Doei

  • 03 Juni 2015 - 20:07

    Rob Plaisant:

    dag schat je hebt je vermaakt vandaag zo te horen maar gesproken over die rat? had hij geen sleutel op zijn rug geintje! maar ga zo door iedereen vind het leuk en ik in het bizonder op naar de volgende dag ik spreek je weer

  • 03 Juni 2015 - 21:55

    Marja:

    Nou nou je durft steeds meer dingen te onder nemen goed zo Cora fijn dat je het zo naar je zin heb zus je maakt een hoop mee groetjes van mij

  • 04 Juni 2015 - 09:20

    Lenne:

    klinkt weer goed Cora
    Die rat. brrrr, ik zag het zo voor me Ik vindt je een kanjer x

  • 07 Juni 2015 - 09:17

    Willy:

    Hoi Cora, Lekker laat bericht van mij. Ja zo zie je maar, het echt leven wat wij eigenlijk niet meer kennen.
    Het is goed om te weten dat je geen koriander lust. Ik ook niet. Het is net plastic! Werd de rat niet gevangen om op te eten? Vandaag weer een flinke ervaring rijker. Fantastisch toch om mee te maken. Groet, W.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Xóm Chiếu

Mijn eerste reis

Mijn avontuur naar Vietnam en Cambodja

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2015

avontuur weer voorbij

12 Juni 2015

phnom luken

11 Juni 2015

angkor wat

10 Juni 2015

Siem Riep

09 Juni 2015

Killing Fields
Cora

Actief sinds 05 April 2015
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 9222

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 10 Oktober 2015

Van Bangkok naar noord Thailand

31 Mei 2015 - 15 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: